For more extensive artist's bio, articles and list of exhibitions, visit artist(s) website(s). Many of the images displayed on this site are copyrighted, and are used here only for purposes of education or critical review. All rights are reserved by the artists who created the works referenced herein.

Painting is silent poetry, and poetry is painting that speaks. Simonides

Anna Wojciechowska








Anna Wojciechowska






Urodziłam się w 1978 r w Legnicy. Studia ukończyłam w Wyższej Szkole Sztuki Stosowanej Schola Posnaniensis w Poznaniu , na wydziale Malarstwa w pracowni prof.Wojciecha Sadleya . Moją specjalizacją jest witraż ale zajmuje się również malarstwem olejnym , akrylem i pastelą . Realizacje witrażowe można zobaczyć w kościołach MB Różańcowej w Dzierżoniowie i Św Rodziny w Legnicy. Brałam udział w wystawach zbiorowych min Wystawie Artystów Zagłębia Miedziowego w Wuppertal .Wszystkie moje działania artystyczne skupiają się na człowieku i barwie . Portret jest głównym tematem mojej twórczości .Osobą najczęsciej portretowaną jest mój syn .Kocham poezję i muzykę barokową.W wolnych chwilach fotografuje ... oczywiście ludzi :)


Facebook Page











No comments:

Followers

Blog Archive

Labels

Related Posts with Thumbnails